FAQ

Najczęściej Zadawane Pytania to dział, w którym udzielamy odpowiedzi na najczęstsze wątpliwości klientów, aby korzystanie z naszych usług było prostsze i bardziej przejrzyste.”

Jakie formy płatności są akceptowane?

Akceptujemy płatności gotówką, BLIKIEM, szybkim przelewem bankowym oraz kartami płatniczymi. Istnieje również możliwość wystawienia faktury VAT.

Czy oferujecie odbiór z lotniska?

Realizujemy odbiór z lotnisk, w tym Chopina (Okęcie), Modlin oraz innych wskazanych przez klienta portów lotniczych, a także transfery na lotnisko.

Czy można zarezerwować transport z przewodnikiem?

Współpracujemy z licencjonowanymi przewodnikami mówiącymi w kilkunastu językach i pomagamy w zorganizowaniu zwiedzania z przewodnikiem.

Ile osób mieści się w Waszych pojazdach?

Oferujemy busy mieszczące od 8 do 20 osób oraz autokary do 53 miejsc, w większości marki Mercedes.

Czy obsługujecie także imprezy okolicznościowe i konferencje?

Oferujemy transport na konferencje, wesela i inne imprezy okolicznościowe, a także obsługujemy plany filmowe, ambasady oraz instytucje państwowe.

Czy świadczycie usługi dla firm?

Oferujemy obsługę firm i ich gości zagranicznych, zapewniając transfery na spotkania biznesowe oraz różnego rodzaju wydarzenia.

Jak mogę zarezerwować transport?

Zapraszamy do dokonywania rezerwacji telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie.

Czy kierowcy mówią w językach obcych?

Nasi kierowcy władają angielskim na poziomie podstawowym i komunikatywnym, a także rosyjskim, niemieckim i norweskim.

Czy świadczycie usługi dla szkół i grup zorganizowanych?

Świadczymy usługi transportowe dla szkół, obejmujące wyjazdy na zielone szkoły, wycieczki, zimowiska, obozy oraz wizyty w kinach i teatrach.

Czy mogę liczyć na pomoc w planowaniu trasy wycieczki?

Z przyjemnością pomagamy w planowaniu podróży, proponujemy ciekawe atrakcje i wskazujemy najbardziej efektywne trasy.